Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 19 mars 2010

Ett steg framåt

Hade lite hemma-spa när jag kom hem från jobbet idag. Första gången sedan aborten/förlossningen som jag tar hand om mig själv och mitt utseende lite. (Förutom att färga över de gråa hårstråna då...) Blev långdusch med peeling, hårinpackning och rakning av benen. Var alldeles för länge sedan sist, men jag har inte orkat bry mig speciellt mycket om utseendet. Tror jag ska ge naglarna lite kärlek också, de börjar se vildvuxna ut.

Känns som ett steg framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar