Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 20 mars 2010

Heut ist mein tag!

Ja, idag är det verkligen min dag! Har en jättebra dag idag. Känner mig pigg och glad. Har städat, diskat och tvättat - helt frivilligt. Det är verkligen ett kvitto på att jag mår bra. Sånt gör jag aldrig annars.
Sen har jag ju provkört fyrhjulingen för första gången!
På eftermiddagen kom mamma, pappa och mormor ut och hälsade på. Härlig överraskning! Kul att se mamma så pigg.
Ikväll får vi middagsgäster. Min kusin Amanda och hennes sambo kommer hit. Det blir oxfilé och potatisgratäng, det blir gott.

Sammanfattat: En underbar lördag!

1 kommentar: