Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 17 mars 2010

Nostalgi

Började titta igenom mina "gamla" ridfilmer. Känns som det var hundra år sedan det här klippet spelades in. I själva verket är det bara ett år sedan. Saknar den här tiden. Saknar hästen. ♥Fendeur♥ Är så tråkigt att hans matte tog hem honom till sig igen. Hade behövt honom nu. Men jag har ju i alla fall mina filmer. Sitter och drömer mig tillbaka till en tid när jag var lyckligt ovetande om vad som skulle hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar