Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 27 mars 2010

Gröna fingrar

Nu har jag för-sått lite frön inför sommaren. Det blev slanggurka, lök, purjolök och physalis. Blir premiär för physalis, har aldrig provat det förut. Tänkte sätta in plantorna i växthuset i sommar. Passade på att ge några av krukväxterna lite kärlek också. Har försummat mina blommor senaste tiden. Några fick påfyllning av jord och två stycken fick strörre krukor. Känns skönt att ha fått det gjort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar