Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 15 mars 2010

Påminnelse

Slog nyss på TV:n. Familjen Annorlunda gick på TV4. Ett av paren var på ultraljud. Ryser i hela kroppen. Minnena spelas upp i huvudet igen. "Det ser inte så bra ut. Det är fel på huvudet. Det här är inget man kan leva med." Ständigt blir man påminnd om det som har hänt, ofta när man minst anar det. Inga tårar denna gången dock. En liten seger.

2 kommentarer:

  1. Härligt med inga tårar:)Jag har lite svårt att se det programmet men jag kan oftast inte låta bli men i slutändan så är jag så irriterad för varför kan inte jag få ett barn när dom har 9 st..Gillar rubriken "Mitt liv,mina tankar"..

    SvaraRadera
  2. Brukar också försöka låta bli det programmet. Nu slog jag bara på TV:n och där var det, mitt i ultraljudsundersökningen. Precis som med Solsidan. Allt på TV verkar handla om ultaljud nu för tiden! Typiskt...

    SvaraRadera