Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 29 mars 2010

Snart slipper jag

Nu har vi haft vårt sista årsmöte i Husby-Rekarne Ryttarförening. Snart slipper jag min styrelseplats som sekreterare. Bara de sista formaliteterna kvar. Allt ska sägas upp, avslutas, inventarierna ska säljas och pengarna som blir kvar ska skänkas till handikappridning, de sista protokollen ska skrivas, sen är det slut. Då löser vi upp föreningen. Ska bli skönt att slippa. Samtidigt är det lite sorgligt att vi tvingas lägga ner föreningen. Men hela styrelsen avgår och det finns ingen som vill ta över efter oss. Men som sagt, det ska bli himla skönt att slippa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar