Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 25 mars 2010

Vardagslyx

Är hemma själv ikväll, Magnus är på kurs. Passar på att lyxa till det lite. Började med att tröstshoppa lite direkt efter jobbet. Blev en sjal och ett par tygskor. Tillsammans kostade det inte ens 200 kr, ett riktigt kap tycker jag :)



När jag kom hem tappade jag upp ett skumbad och myste en stund med levande ljus. Sen blev det våfflor till kvällsmat och passionsfrukt till efterrätt.

Nu är det dags för lite virkning. 30 rutor avklarade (+12 halvklara)!

1 kommentar:

  1. Hej älskling
    Gör ett nytt försök att svara. Läser din blogg varje dag och tänker på dig
    Kram mamma

    SvaraRadera