Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 1 april 2010

Äventyr

Har varit ute på äventyr ikväll. Vi tog en sväng med fyrhjulingarna. Lyckades på något sätt köra av vägen och ner i ett vattenfyllt dike. Där tog det tvärstopp och jag flög över styret. Lyckat! Eller inte... Dyngsur! Men jag klarade mig ändå bra. Endast ett blåmärke på knät. Fyrhjulingen lyckades vi efter lite stånk och stön baxa upp på vägen igen så vi kunde köra hemåt igen. Har knäckt till ena framhjulet, det pekar lite snett nu. Magnus får kika på det imorgon.
Så det kan bli!

2 kommentarer:

  1. Oj oj! ta det försiktigt! Hoppas att han kan fixa det.

    SvaraRadera
  2. Jag tog det försiktigt. Får inte köra så fort under inkörningstiden. Vägen lutade utåt på ett ställe, ner mot vägrenen och diket. Lyckades hamna precis där. Fyrhjulingen drog mot diket och jag lyckades inte att räta upp den. Rätt som det var låg jag på backen halvt i ett vattenfyllt dike. Så det kan bli...

    SvaraRadera