Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 4 april 2010

Ett litet steg i rätt riktning

Vi var till minneslunden igår. Hade med oss lite påskris och påskliljor till Smulan. Äntligen hade snön smält så det gick att ta sig fram till "vår" sten vid kastanjeträdet nere vid dammen! Vi fick visserligen klättra över avspärrningsband för att komma dit. De håller på att renovera dammen. Så egentligen fick man nog inte gå dit ner. Det struntade jag i. Kändes extra bra att få sätta blommorna just där. På vårt speciella ställe.

Glad påsk Smulan

Det här var första gången jag var i minneslunden utan att gråta. Känns som en liten seger. Ett litet steg i rätt riktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar