Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 15 april 2010

Fortfarande borta

Fortfarande inga katter :(
Vi har varit ute och letat hela kvällen, till fots, med fyrhjulingarna och med bilen. Inte ett spår.
Pratade med två av grannarna. Ingen av dem hade sett katterna på flera dagar. Det värsta var att den ena sa att man sett lodjur vid granngården en kilometer från vårt hus...
Nu är jag verkligen orolig.

2 kommentarer:

  1. Kom att tänka på en sak,har ni kollat förråd och uthus mm hos er och grannar såna som man kanske inte öppnar så ofta.Dom kan ju vara innstängda.Det har hänt ett antal gånger hos mina föräldrar.En tanke bara

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har gått runt och tittat och lyssnat överallt hos oss och hos grannarna :(
    Men tack för tipset.

    SvaraRadera