Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 17 april 2010

Geocaching

Idag har vi varit ute och geocachat för första gången sedan i höstas. Dels har vinter gjort att jag inte haft någon större lust, men framförallt förknippar jag caching med min graviditet. Var gravid med Smulan när vi geocachade som mest.

Du som inte vet vad geocaching är och är nyfiken kan kolla här

Skönt att ha kommit igång igen. Känns som ytterligare ett steg framåt. Och ytterligare något annat än att bli gravid och sorgen över Smulan att fokusera på.

Vi gjorde upp en rutt med 6 st cachar som inte låg så jättelångt härifrån. Hittade tyvärr bara 5 av dem. "Kick off challange" var lite för klurig denna gång. Har tittat på lite ledtrådar nu så imorgon kanske vi gör ett nytt försök att hitta den. Roligaste med dagen var nog att vi hittade en "Travel Bug". Har bara hittat en sån förut. Den här var relativt ny och hade bara varit på ett fåtal platser i Sverige. Den vi hittade förra sommaren var mer berest och hade varit ända borta i Jordanien. (Man kan följa dess resa via Google Map från geocaching-hemsidan.)


Jag och Nemo med Travel Bugen Findus (cachen "Söderby kvarn")


Magnus högst upp i en gammal "järnvägsstolpe" (cachen "Stand by me")

1 kommentar: