Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 8 april 2010

Terapishopping på arbetstid

När jag vaknade imorse hade jag jättepåsar under ögonen efter all gråt igår kväll. Såg ut som sju svåra år verkligen. Chefen såg detta när jag kom till jobbet och vi tog en liten pratstund inne på hans kontor. Berättade varför jag var ledsen och han förstod. Sen frågade han om jag ville göra något annat en stund. Något annat än att sitta och nöta med alla papper på kontoret. Gärna det! Fick ta firmakortet och åka in till Västerås för att uträtta lite ärenden. Först lämnade jag in en mobiltelefon på reparation sen letade jag arkivboxar till tidlappar. Efter det drog jag vidare mot IKEA för att köpa nya glas och bestick till fikarummet. Avslutade med det bästa. Handlade massor med blommor till konferensrummet. Älskar att gå i blomaffärer. Tog en lunch på Max innan jag åkte tillbaka till kontoret igen. Tre timmars shopping med lön :) Finns inget som går upp mot lite shopping när man är deppig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar