Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




tisdag 18 maj 2010

Bebisnyheter

Möttes av bebisnyheter på jobbet. En kille som jobbar här blev pappa i helgen. Vill vara glad för hans skull. Och det är jag väl. Lite i alla fall. Men mest avundsjuk. Och ledsen. Ledsen för att det påminner mig om min förlust. Om att livet är j*vligt orättvist.
Såret i själen blöder igen.
För att göra det hela ännu lite värre fick jag just höra att en konsulttjej som hjälper oss med löner ska ha barn när som helst i princip. Visste att hon var gravid, men inte att det var så nära.

Tur att det är fint väder. Och att häggen blommar. Något positivt mitt i allt det deppiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar