Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 29 maj 2010

Växtauktion

Igår var jag på växtauktion i Näshulta med mina två mostrar och min ena kusin. Det var jätteroligt!
Alla som vill tar med sig div. skott och plantor som man vill dela med sig av, sen auktioneras allt ut och alla pengar går till välgörande ändamål.
Man kan verkligen göra klipp! Fick en Bellis, tre smultonplantor och en Akleja av okänd färg för under 80 kr :)
Sen fick jag dessutom tre paprikaplantor av min ena moster. Bananpaprika kallades den. Ska bli spännande att se vad det bli av det.
Fick dessutom massor med inspiration på auktionen. Nu har jag planer för två nya rabatter. Blir lite pyssel att göra iordning, men jag tror att det kommer att bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar