Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 21 maj 2010

Visste ni?

Hittade en lista på en blogg som jag tyckte var lite rolig att fylla i. Gör gärna samma sak! Lämna ett spår så jag kan se din version :)

Visste ni?

att jag vill ha semester
att jag har en underbar man, underbar familj och underbara vänner
att min senaste kyss var imorse
att jag lyssnar nog mer än jag pratar
att jag funderar ofta och mycket. Ofta alldeles för mycket
att jag pratar ogärna i telefon med människor jag inte känner
att jag inte gillar att jobba när det är fint väder ute
att min första riktiga kyss mest var för att få det överstökat
att jag avskyr ormar, speciellt huggormar
att kärlek nog är det bästa som finns
att jag gillar försommaren, bästa tiden på året
att jag alltid sjunger med i låtarna på radion när jag kör bil
att jag är lyckligt gift sedan snart 6 år
att sist jag grät var för två veckor sedan i minneslunden på kyrkogården
att min mobiltelefon visslar Robin Hood-låten när någon ringer
att när jag vaknar på morgonen undrar jag om det verkligen borde vara lagligt att gå upp kl. 05.20
att innan jag går och lägger mig sätter jag på TV:n i sovrummet
att jag just nu tänker på att det snart är helg
att i morgon ska vi förmodligen geocacha i Strömsholm
att jag hoppas att Smulan får ett syskon snart
att jag verkligen vill bli mamma till ett levande barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar