Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 30 juni 2010

7+0

Trött och illamående. Men ganska så glad ändå!

Går in i v 8 idag :)
So far, so good. Mår illa mest hela tiden, men det går över en stund om jag får något att äta. Har upptäckt att byxorna börjar sitta tajt i midjan. Måste sitta med byxknappen uppknäppt på jobbet och i bilen. Känns obehagligt annars. Kul att det börjar hända lite saker!
Kan vi inte bara snabbspola fram fem veckor så vecka 12 kan vara avklarad. Så jag kan slappna av lite mer. Och njuta fullt ut. Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar