Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 21 juni 2010

Brevet

Fick nyheter ang mitt brev till sjukhuset idag när jag var hos kuratorn. Hon hade lämnat över det till någon ansvarig på de berörda avdelningarna. Den personen hade då frågat om hon fick ha det med på en utbildning för alla barnmorskor som de ska ha i höst. De ville ha med synpunkter och klagomål från patienter som de kunde gå igenom.

Gav så klart klartecken att de fick använda mitt brev. Det hela blev ju lite "större" än vad som var tänkt från början. Men det känns bra. Ju fler som får sig en tankeställare desto bättre! Det är ju då man verkligen kan få till en förändring.

1 kommentar:

  1. Det förstår jag, du skrev så fint och rörande. Hoppas att dom alla får sig en tankeställare.. Kram syrran!

    SvaraRadera