Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 8 juli 2010

Inget nytt under solen

Händer inte mycket här. Livet går sin gilla gång. Ena dagen efter den andra.

Gick in i v 9 igår (8+1 idag). Fortfarande galet trött. Fortfarande illamående om jag inte äter något ungefär varannan timma. Fortfarande svullen om magen. Funderar starkt på att gå i mysbyxor till jobbet imorgon... Men kanske inte ändå... Tror jag kommer få lite konstiga blickar då. Men ack så skönt det vore! Knäppta jeans är en plåga. Uppknäppta jeans går OK, men det är så jobbigt när man måste upp och gå. Försöka att lite diskret knäppa knappen och dra upp gylfen. Men men, man ska väl inte klaga. Inte så mycket i alla fall. Det är ju ändå rätt angenäma problem. Det leder ju förhppningsvis fram till något underbart!

Snart bara en arbetsvecka kvar till semestern!!! Jisses vad skönt det ska bli. Vi rivstartar ju med en vecka i Kroatien. Åh vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar