Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 9 september 2010

Mental svacka

Just idag är jag inte stark... Hjärnspöken... Svårt att fokusera på jobbet, måste få ur mig tankarna...
17+4 idag. Imorgon v 17+5. I v 17+5 föddes Smulan. I v 17+5 slutar man vara gravid i min värld. Då tar sagan slut. Är livrädd att historien ska upprepa sig. Att något ska gå fel. Att Loppan också blir en ängel. Ultraljudet känns plågsamt långt borta just nu, en hel vecka kvar. Vill bara få veta att allt är som det ska. Vill att någon lugnar mina nerver.

1 kommentar:

  1. Du får försöka tänka tillbaka till förra UL. Då han sa att allt såg bra ut än så länge. Sen får du bita ihop en vecka, men det klarar du!

    SvaraRadera