Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 24 oktober 2010

Ännu mer shopping

Idag har vi handlat lite mer till Loppan. Inga stor grejer den här gången heller. Det blev en matta och en mobil att hänga över sängen. Tittade även på tapeter, men vi hittade inga som vi båda tyckte om så det får vänta ett tag till.



2 kommentarer:

  1. Jag längtar tills jag vågar börja shoppa åt bebis igen. Det är ju så himla roligt och det finns så mycket fina saker. I slutet av graviditeten med Lucas fick jag inte shoppa för min sambo. Varje gång jag varit iväg kom jag hem med massor av barnsaker! :-)

    SvaraRadera
  2. En del av mig vågar egentligen inte heller handla, men min kurator uppmuntrar det och den andra delen av mig mår faktiskt väldigt bra när jag gör det. Hoppas du snart också vågar!

    SvaraRadera