Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 10 oktober 2010

Ullared





Oj oj oj! Vilken upplevelse. Har aldrig varit med om maken. 30-45 minuter för att hitta en parkeringsplats. 2 timmars köande för att komma in i varuhuset, drygt 4 timmars trängsel inne i varuhuset och sedan strax över 1 timmes kö i kassorna. Herre gud var mycket folk det var! Vi lyckades tydligen pricka en av de värsta dagarna på året. Men ändå måste jag säga att det var värt resan! Är jättenöjd med dagen. Visst, det var grymt jobbigt och jag hann inte med att se riktigt alla avdelningar pga trängseln, men jag hittade ändå massor av fynd och är sugen på att åka tillbaka. Dock inte en lördag nästa gång. Nej, nästa gång blir det en vardag. Då ska det tydligen vara mycket mindre folk.

Är som sagt mycket nöjd med inköpen. Hittade bland annat vinterjacka till både mig och Magnus, även skinnhandskar till oss båda, regntäcke till hunden (och till grannens hund), hundgodis, mamma-mysbyxor, mamma-munkjacka, badlakan, handdukar, lakan, dörrmatta m.m. och naurligtvis lite saker till Loppan. Det blev en mysig overall, en filt med huva, en pyamas och en body. Kvittot slutade på 3515 kr. Inte alls farligt med tanke på hur mycket vi fick med oss hem! Som sagt, är mycket nöjd med gårdagen och åker gärna dit snart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar