Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 19 december 2010

Julgransjakt

Nu är julgranen fixad. Traditionsenlig julgransjakt hos släkten i Näshulta. Efter en ordentlig skogspromenad i djup snö har vi nu "den perfekta granen". Hoppas det ser lika fin ut när den kommer in. Det var riktigt mysigt ute i skogen idag, det snöade och var precis lagom kallt. Det var dock aningen jobbigare i år än vanligt. Pulsa i knädjup snö är ju alltid jobbigt, men med en kanonkula på magen blir det genast ännu lite jobbigare. Satte mig på en sten efter en stund och lät alla de andra springa runt och kolla. Orkade ändå gå mycket längre än jag trodde och fogarna har inte klagat nånting.
Nu längtar jag verkligen efter julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar