Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 5 januari 2011

34+3 - Rutinkontroll

Idag var det dags för rutinkontroll hos barnmorskan igen. Allt såg bra ut idag också.

SF-mått: 33
Hjärtljud: 154 slag/min
Viktuppgång hittills: 14 kg

Magen följer tillväxtkurvan, hjärtat lät finfint och min vikt är bra. Även blodtrycket var bra, något högre än sist, men inget alarmerande.

Fick i uppgift till nästa gång att tänka igenom mina önskemål inför förlossningen, då ska vi skriva ner allt i en sammanfattning som förlossningen får när det är dags för Loppan att titta ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar