Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 28 januari 2011

Bebiskläder och fotvård

Är så nöjd med att ha tagit ledigt från jobbet på fredagar. Njuter verkligen av att ha en extra "helgdag". Underbart med sovmorgon och frukost framför TV:n. Idag har jag varit hos Jeanette på lite fika och hämtat en kasse med bebiskläder. Skönt att ha lite mer bodys och sånt när Loppan kommer. På eftermiddagen var jag på Spakällan och fick lite fotvård. Fick ju presentkort av Magnus när jag fyllde. Ljuvligt!! Fotbad, peeling, massage m.m. Har jag tur kanske det har satt igång förlossningen. Hon påstod att massage av vissa punkter på fötterna kunde hjälpa till att dra igång det hela. Hoppas hon har rätt! Inga känningar än dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar