Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 2 februari 2011

38+3 - Rutinkontroll

Idag var det dags för rutinkontroll hos barnmorskan igen. Allt var bara bra och jag kan med glädje meddela att Loppan nu är fixerad! Det går helt klart åt rätt håll :) Visst, det kan fortfarande dröja ett bra tag till innan det är dags för förlossning, men det känns jätteskönt att det i alla fall går framåt.

Blodtryck: 124/84
SF-mått: 35
Hjärtljud: 144 slag/min
Viktuppgång hittills: 17 kg

Har haft ovanligt många sammandragningar de senaste dagarna så jag fick lämna urinprov för att utesluta en urinvägsinfektion. Provet visade ingenting men hon skickade iväg det på odling för att vara på den säkra sidan. Hon trodde dock att det bara var förvärkar och "livmoderträning" inför förlossningen.

Kom ut nu Loppan, vi längtar efter dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar