Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 28 mars 2011

Duktig

Idag känner jag mig duktig. Klockan är inte ens 13 och jag har redan tvättat, diskat, ringt och bokat efterkontroll hos barnmorskan, ringt och bokat service till bilen, ringt och anmält mig och Vilma till babysim i vår/sommar, gått en 1 timmespromenad, kvistlackat ett trappräcke i hallen och ätit lunch. Känner mig riktigt produktiv måste jag säga. Kan nog unna mig lite "ledigt" nu på eftermiddagen. Kanske sätta mig i min myshörna och läsa en stund. Eller kanske virka lite i soffan framför tv:n. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar