Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 15 maj 2011

Båttur med morfar

Idag hjälpte Vilma morfar att sjösätta båten för säsongen. Sen blev det en liten kort sväng på sjön. Vilmas första båttur!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Jag hittade din sida på googel. Jag förlorade min Ronja i anencefali för en vecka sen.. Jag undrar om du har en mail adress, jag har lite frågor som du kanske kan hjälpa mej med.

    Grattis till er lilla Vilma.

    varma hälsningar Therese

    SvaraRadera
  2. Hej Therese

    Beklagar er förlust :(
    Du får jättegärna maila mig om du vill. Hoppas jag kan vara till någon hjälp. Att förlora ett barn är nog det värsta man kan vara med om.
    Min mailadress är:
    bjurrisen@hotmail.com

    SvaraRadera