Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 26 maj 2011

Lite egentid

Idag lämnade jag Vilma till en barnvakt för första gången. Tyvärr spenderades den tiden hos tandläkaren... Det var vår underbara granne som fick äran att vakta vår lilla guldklimp. Det var jättekonstigt att inte ha henne med sig. Tomt. Men samtidigt skönt att kunna slappna av hos tandläkaren och inte behöva oroa sig för att hon ska vakna och börja skrika mitt under undersökningen.
Hela 2 ½ timme överlevde Vilma utan mamma. Eller kanske rättare sagt, 2 ½ timme överlevde mamma utan Vilma ;)
Förresten har Vilma sin allra första namnsdag idag. Grattis min lilla älskling!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar