Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 8 juni 2011

Blogger-problemet löst!

Japp! Det verkar som att det är något med Internet Explorer 9 tillsammans med Blogger som gör att det blir buggar lite här och där. Provade att trycka på kompabilitetsvy-knappen uppe vid adressfältet i webläsaren. Vips så fungerade publicera-kappen igen!

1 kommentar:

  1. Jag har fortfarande problem med blogger!Jag behöver inte logga in mig för att se komentarer,men så fort jag går från instrumentpanelen till bloggen så är jag helt plötsligt utloggad!Och jag kan inte komentare utan att jag måste skriva mig som anonym eller ibland skriva in mitt namn själv.Irriterande!

    SvaraRadera