Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 17 augusti 2011

En ny början

Kära bloggvänner
Har kämpat med inspirationen att blogga ett tag. Det har ni säkerligen märkt då det gått rätt lång tid mellan mina inlägg senaste tiden.

Jag har bestämt mig för att lägga denna blogg på is ett tag. Kanske kommer inspiratonen tillbaka. Kanske inte. Only time can tell.

Bloggandet i vår familj kommer från och med nu att tas över av Vilma. Hon har fått en alldeles egen blogg där ni kan läsa om livet ur hennes synvinkel. Hoppas att ni som har följt oss här vill följa med till den nya bloggen - Vilmas vida värld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar