Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 17 mars 2010

Det finns dagar när...

Hittade en så fin dikt nyss

Det finns dagar när
du fyller min själ
upptar hela mitt väsen
tänker inte på annat
än hur det skulle kunna vara

Det finns dagar när
tomheten efter dig
känns som en amputation
en del av mig själv som inte
går att få tillbaka

Det finns dagar när
jag vill minnas stunden
jag fylldes av din
värme och glädje
blev på djupet berörd

Alla de andra dagarna
i det vanliga livet som är
lever jag i nuet
vänjer mig långsamt med
att du är någon annanstans

Länk till diktsidan

2 kommentarer:

  1. Så klokren och fin,tror jag snor den:)

    SvaraRadera
  2. Sno på du! Har ju själv snott den :) (fick lite dåligt samvete så jag länkade till sidan där jag hittade den.) Visst var den fin? Föll för den så fort jag läst den. Precis så det känns ju.

    SvaraRadera