Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 17 mars 2010

Trött, trött, trött

Såååå trött! Kom nästan inte upp ur sängen imorse. Hörde inte att klockan ringde. Men det gjorde den tydligen. Tre gånger enligt Magnus. Det var han som tillslut mer eller mindre sparkade upp mig ur sängen. Vårtrötthet finns det tydligen något som heter. Kan det vara det jag drabbats av? Galet trött är jag i alla fall.

1 kommentar:

  1. Vårtrötthet? Samma här. Trött mest hela tiden, förstår inte. Har nog också drabbats ;) Köpt hem alla vitaminer man kan tänka sig.

    SvaraRadera