Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 20 mars 2010

Det finns inget ont som inte för något gott med sig säger man ju. Och det är nog sant. Hade allt det hemska inte hänt, hade jag inte hittat Annica.

Till Annica

Tack
för att du orkar
för att du bryr dig
fast du själv har det jobbigt och svårt

Tack
för att du är min vän
för att du alltid
har något klokt att säga

Tack
för att du finns där
för att du
lyssnar och förstår

Tack
för att du alltid
är vid min sida

Tack
för att du finns

/Maria

1 kommentar:

  1. Tack själv..Nu är jag också rörd till tårar..Jag har alltid tid och ork för dig,kommer alltid finnas här om du behöver..Kram

    SvaraRadera