Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 20 mars 2010

Glädjedagboken 19/3

  • Orkade bry mig om mitt utseende. Hade hemmaspa. Långdusch med peeling och hårinpackning. Rakade benen för första gången sedan aborten/förlossningen.
  • "Lekte" med Photoshop i flera timmar.
  • +grader imorse igen. Snart är hela grusvägen snöfri!
  • Fick världens finaste dikt av Annica, blev rörd till tårar.
  • Lyssnade på "glad-musik" på Youtube. Blümchen - Heut ist mein tag. Nostalgi från gymnasietiden, tänker på Lena när jag hör den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar