Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




tisdag 13 april 2010

Borta

Spårlöst borta. Mina katter alltså. Båda två. Har inte sett dem sen i helgen. De brukar sällan vara hemifrån speciellt länge. Speciellt inte när det är kallt om nätterna. Är fortfarade ett par minusgrader här nattetid. Men borta är de. Tre nätter har de varit borta.Gick en sväng och ropade efter dem när jag kom hem från jobbet. Men än har ingen av dem dykt upp. Konstigt. De är ju kastrerade bägge två, så det finns ju inget sånt som drar. Hoppas de kommer hem snart. Börjar bli orolig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar