Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 14 april 2010

Den har kommit

Vår tavla har kommit. Med flygfotot över huset. Den blev jättefin!




Fortfarande inga katter :(
Undrar var tusan de håller hus. Börjar bli riktigt orolig.

2 kommentarer:

  1. Nu är jag också orolig..Håller tummarna för att dom kommer hem igen..
    Vad roligt att se ert hus på flygfoto:D..Ser riktigt fint ut:)

    SvaraRadera
  2. Men usch! Jag håller också tummarna för att de kommer hem snart. Konstigt att de har dragit båda två.. Kram på er!

    SvaraRadera