Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 30 april 2010

Fredag

Slut på arbetsveckan! Jobbar bara halvdag idag. Skönt. Måste hem och städa och greja innan gästerna kommer. Vi får besök av Magnus pappa och syster med sina respektive och barn. Vi blir totalt 7 personer ikväll. Måste förbereda lite för maten också. Men först blir det nog en sväng förbi kyrkogården. Vill hälsa på Smulan känner jag.

2 kommentarer:

  1. Jag var också förbi på graven i dag och den hade äntligen tinat fram:)..Trevlig helg:)Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att den äntligen tinat fram! :)
    Trevlig helg till er också!

    SvaraRadera