Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 24 maj 2010

Bebismage

Träffade just en bebismage på coop inne i Ärla. En gammal arbetskompis och hans tjej ska ha barn... Förmodligen de sista jag trodde skulle skaffa barn.
Alla dessa bebismagar. De är överallt. Precis överallt.
Jag älskar sommar, men vintern hade en klar fördel. Stora varma jackor som effektivt maskerar stora bebismagar. Nu putar magarna under tunna sommarkläder. Stolt uppvisade för alla att se.
Bebismagar påminner mig om vad jag har förlorat, och vad jag ännu inte lyckats återfå.
Hade någonstans lite naivt trott att jag nog skulle vara gravid igen nu till sommaren. Hoppats i alla fall... Det är väl i och för sig inte kört än, sommaren har ju bara nästan börjat. Men ändå...

1 kommentar:

  1. Hoppas,hoppas,hoppas!!!det bara måste bli så,för oss båda:)

    SvaraRadera