Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 30 maj 2010

Mors dag

Det var inte riktigt så här jag hade föreställt mig att min första Mors dag skulle se ut...



Åkte till minneslunden med liljekonvaljer. Plockar alltid liljekonvaljer till min mamma på Mors dag. Har gjort det varje år så länge jag kan minnas. Hade hoppats och trott att Smulan skulle göra samma sak för mig om några år. Nu blev det ombytta roller istället...

Inte bara depp idag dock. Har träffat mamma, mormor, moster, morbror och kusiner. Vi brukar alltid fira Mors dag tillsammans i mormors lilla sommarstuga. Åt smörgåstårta och fick en massa plantor från mormors trädgård till min nya rabatt som jag håller på att göra iordning :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack! Jag vet inte om vi fick jobbiga besked eller inte... Svårt att säga... Men jobbigt kändes det i alla fall.
    Låter som du fick en rätt skön mors dag i alla fall? Min sambo hade skrivit ett litet kort åt mig, jätte fint, som jag fick på mors dag. Det handlade om våra flickor. Så firade jag mors dag....
    Kram

    SvaraRadera