Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 19 maj 2010

En riktigt bra dag

Ja, idag har jag haft en riktigt bra dag. Till att börja med har det varit soligt och varmt även idag. Sen bjöd chefen på lunch på Westerqwarn, underbart god mat serverad ute i solen på terassen. Efter lunchen fick vi åka iväg och prova ut nya innetofflor att ha på jobbet, såna där sköna, dyra tofflor som man aldrig unnar sig själv. På eftermiddagen fick jag veta att jag snart får lite avlastning på jobbet. Äntligen! Och nu i kväll har vi varit ute med fyrhjulingarna på långtur. 4 mil åkte vi. Rekord för min del. Åkte dessutom en sträcka ute på en större 90-väg. Har inte vågat mig ut på så stora vägar förut. Gick jättebra. Och jag slog hastighetsrekord också. Nu har jag och fyrhjulingen varit uppe i hela 50 km/h. Inte så illa va?! Jag är i alla fall jättenöjd. En riktigt bra dag!

Nu är jag helt slut. Sängen hägrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar