Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 20 maj 2010

Ogräs?


Just nu blommar det för fullt i gräsmattan utanför jobbet. Man brukar ju kalla maskrosor för ogräs. Jag tycker nog att de är rätt vackra.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vill beklaga din förlust också.
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är något ni ska behöva gå igenom en gång till. Alltför många sår som rivs upp.
    Får önska dig detsamma. Och någon dag måste det vara änglaföräldrars tur att få barn som stannar hos oss tycker jag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera