Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 10 maj 2010

Sällskap

Var med om något spännande/läskigt/fascinerande igår. Satt och fikade hemma hos min ridtränade när hon helt plötsligt säger "Måste bara berätta att du har sällskap just nu"
Va?!
"Du har ett ljussken som cirkulerar snett ovanför ditt huvud. Ungefär som en gloria. Det har varit där två gånger nu"
Hon är lite medial eller vad man ska säga. Kan se och höra saker.
Vet inte riktigt vad jag ska tro.
Men jag hoppas att det var Smulan som hälsade på...

2 kommentarer:

  1. Det hoppas och tror jag med.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Det tror jag med.Det är en bra sak att ha en aura som följer dig,ett gott tecken kan man säga.

    SvaraRadera