Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 13 juni 2010

Sysselsatt

Gör mitt bästa för att hålla mig sysselsatt. Så att tiden ska gå lite fortare. Och så jag inte hinner tänka så mycket. Tänka på allt som kan gå fel. På missfall osv. Det är svårt, men så länge jag har fullt upp går det rätt så bra. V 4+4 idag! :)
I fredags kväll träffade vi Lena och hennes två små flickor. Åt mat och gick en långpromenad med hundarna runt Odlaren.
På lördagen tog jag först en rejäl sovmorgon. Därefter blev det lite pyssel på tomten innan vi åkte hem till mamma och pappa för att grilla och täffa lillasyster.
Idag har vi varit på en geocachingrunda. Först åkte vi till Hälleforsnäs. Där tog vi tre cachar och handlade lite kläder i outlet-butiken. Sen åkte vi till Eskilstuna och åt en sen lunch och därefter blev det en tur till Tumbo och Sundbyholm för lite fler cachar. Blev en rejäl runda med totalt sex cachar.
Nu blir det nog lite sticknig i soffan och försöka ladda för en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar