Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 14 juni 2010

Ur askan i elden

Att vilja bli gavid var psykiskt påfrestande. Men att vara gravid är ännu mer påfrestande!
Vill bara att vecka 12 ska vara avklarad. Då kan jag förhoppningsvis känna mig lite lugnare. Längtar...

1 kommentar:

  1. Grattis till er båda!!
    Jag vet mycket hur du känner och vad du går igenom..
    Jag försökte få barn i 5 år utan att lyckas, sen blev jag gravid genom en provrörs befruktning...
    Kan säga att det va 40 veckor av oro!!
    Lycka till så jätte mycket!!!!
    Kram.. Kicki, magnus kusin...

    SvaraRadera