Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 13 augusti 2010

Liten utvärdering

Liten utvärdering ang mina järntabletter. Det blev skillnad! Om det var placebo-effekt eller verklig fysisk skillnad vet jag inte. Men nog kände jag skillnad alltid. Efter bara två dagar kände jag mig mycket piggare. Satte igång med att storstäda hela huset, bakade en kladdkaka, gav mig ut i skogen för att plocka svamp m.m. Fick en riktig energikick! Nu har det lugnat ner sig lite men jag är verkligen glad att jag började äta tabletterna. Utan dem tror jag den här arbetsveckan hade varit outhärdlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar