Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 19 september 2010

Beautiful Blogger Award



Jag har fått min allra första blog award. En utmärkelse som värmer hjärtat ♥
Stort tack till underbara Annica som gav mig den!

Med awarden så följer även en uppgift..
Om man får denna utmärkelse så ska man:
Kopiera bilden & visa att man fått den.
Tacka & länka personen man har fått den av.
Nominera 7 andra bloggare & länka till dem.
Berätta 7 fakta om dig själv.


Jag vill ge utmärkelser till :

Kolbengtsson - mamma till änglarna Alva och Tyra. En underbar vän som stöttat mig genom mitt livs svåraste tid och som förhoppningsvis kommer finnas kvar för alltid. Skriver bland annat om livet som änglamamma och om kampen för ett levande syskon.

Humpidumpi - min kusin och en av mina närmaste vänner. En underbar människa som alltid ställer upp. Skriver om sitt liv i största allmänhet.

Mamma Åslunds blogg - en av mina äldsta vänner. En underbar tjej som jag numera träffar alldeles för sällan. Skriver om sitt liv som tvåbarnsmor i Danderyd.

Katarina - en änglamamma som jag börjat följa den senaste tiden. Mamma till änglarna Emeli och Elise. Skriver om sitt liv som änglamamma och om sin längtan efter ett levande syskon.

Själar säger aldrig farväl - ytterligare en änglamamma som jag börjat följa. Skriver om sitt liv som mamma till ängeln Troy och till söta lilla Eira. En blogg som ger hopp, att lyckan kan komma även till änglafamiljer.

Älskade ängel - även detta en änglamamma som jag börjat följa. Skriver om sitt liv som änglamamma och om sin graviditet som förhoppningsvis leder fram till ett litet syskon till Lucas.

Middemadde - ännu en änglamamma som jag börjat följa. Skriver om sitt liv som änglamamma till Philip och om sin nya graviditet som för övrigt är nästan precis lika långt gången som min.


Sen var det ju sju saker om mig själv också...
Mamma till ängeln Smulan.
Änligen gravid med ett syskon till Smulan.
Älskar att sticka och virka.
Längar till februari när det är tänkt att Loppan ska födas.
Bor i ett underbart hus på landet med min man, en hund och två katter.
Älskar Dumle snacks just nu.
Saknar ridningen och hästarna som gravid.

1 kommentar:

  1. Åh, jag har testat att kommentera några gånger, men vet inte om de kommer fram. (Om de gör det ber jag om ursäkt för kommentarbombningen;-)).

    Tusen tack iallafall för de fina orden här hos dig. Det värmer mig fint i hjärtat att lyckan hos oss kan inge hopp hos någon annan. Grattis till lilla livet i magen. Jag önskar er all lycka!

    Stor kram

    SvaraRadera