Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 19 september 2010

Pysseldag

Igår var jag som sagt och handlade nya kläder. Hade sällskap av min kusin Amanda. Efter shoppingrundan ute på Tuna Park åkte vi och handlade lite garn. Amanda ville att jag skulle hjälpa henne att komma igång att sticka en halsduk. När allt var färdighandlat åkte vi hem till oss och hade pysseldag. Hjälpte Amanda igång med hennes halsduk och fortsatte sen själv att jobba vidare på min åkpåse som jag stickar åt Loppan. På kvällen kom Amandas sambo över han också. Han och Magnus fick ställa sig i köket och fixa iordning plankstek åt oss allihop. Till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås. Riktigt gott blev det!
Slutsats: härlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar