Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 16 september 2010

Loppan! ♥

Äntligen är rutinultraljudet avklarat! Och Loppan lever och mår bra! ♥



Allting såg jättebra ut så nu har en sten fallit från hjärtat. Livet känns lite lättare för tillfället. Vågar njuta ännu lite mer. Vi åkte till och med och handlade lite kläder till Loppan efter jobbet. Vi hade ju till en början sagt att vi absolut inte skulle handla något innan Loppan är född, men jag har bestämt mig för att våga njuta. Åtminstone lite. Det blev två bodys, två byxor och några små strumpor :)

1 kommentar:

  1. Härligt tjejen,underbart att höra att det går bra för dig..Kramar i massor

    SvaraRadera