Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 31 oktober 2010

Oftast känns det bra

Njuter av att vara gravid och längtar enormt efter vår lilla Loppa. Har kommit till en period där jag känner mig rätt säker på att det kommer att gå bra den här gången. Men oron ligger ändå där, strax under ytan, och bara väntar. Och skräcken. Skräcken att det lilla livet ska dö innan det egetligen börjat leva. Det räcker att Loppan har en lite lugnare dag i magen för att oron ska slå till... Tack och lov släpper oron så fort jag känner att det sparkar ordentligt i magen igen. Är verkligen en känslomässig berg och dalbana att vara gravid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar