Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 7 november 2010

26+0

Just nu mår jag väldigt bra och njuter av att vara gravid. Magen börjar bli stor och fin, men utan att än så länge vara tung och ivägen. Känner dock av att jag gått upp lite i vikt, 7-8 kg ungefär. Det känns i fötterna när jag går och står, men det är ingen större fara än så länge. Foglossningen är inte heller så besvärlig. För någon månad sen var det hemskt, kunde knappt gå, men det stabiliserade sig tack och lov. Får lite känningar av det ibland, men det är ingen större fara. Hoppas att det kan hålla sig på den nivån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar